Sivustosta

coat of arms

Walesin Prinssin vaakuna (alkuperäinen kuva on täältä; taustaväriä on muokattu)


Jo vuosituhansia sitten Israelin profeetat puhuivat tulevasta maailman johtajasta, joka ilmestyisi globaalin sekasorron keskellä ja toisi aluksi näennäisen vastauksen ihmiskunnan syvimpiin ongelmiin. Myöhemmin tämä henkilö paljastuisi ihmisistä alhaisimmaksi – hirviöksi, jonka pahuudella ei ole rajoja. Tämä henkilö tunnetaan nimillä Antikristus, Laittomuuden ihminen ja Ensimmäinen Peto, jonka henkilöllisyydestä tämä sivusto tarjoaa ensimmäistä kertaa historiassa vahvaa ja seikkaperäistä todistusaineistoa Pyhiin Kirjoituksiin vahvasti juurtuen ja erilaisia koulukuntia ymmärtäen. Myös Antikristuksen kansallisuudesta liikkuu monia erilaisia tulkintoja. Tämän sivusto ei tuo taas yhtä uutta koulukuntaa vaan sovittaa yhteen kaikki aiemmat koulukunnat ja osoittaa miten tässä yhdessä henkilössä toteutuu myös sellaiset edellytykset, jotka pintapuolisesta näyttäisivät riitelevän toisiaan vastaan. Hyvä esimerkki tästä on kolmiosainen opetussarjani alla.

Sivuston tarkoituksena on myös tukea 700 sivuista (pdf -tiedoston A4 -kokoa) vielä julkaisematonta käsikirjoitusta otsikolla Muhammad, Kaarle Suuri ja Antikristus. Sivusto sisältää paitsi käsikirjoituksen oikolukemattoman raakaversion (yläpuolinen linkki), sen ”epävirallisia” promovideoita, kuin myös muuta aiheeseen liittyvää aineistoa, kuten linkkejä, uutisia, blogitekstejä ym. Ota kantaa ja kommentoi mielipiteesi sivuston teksteihin. Ole rohkeasti eri mieltä, mutta muista hyvät käytöstavat. Linkitä sivustoa FB:ssa tai Twitterissä klikkaamalla tykkäys/jaa -painiketta tai informoi ystäviäsi tästä sivusta.

welsh_flag

Walesin lipun punainen lohikäärme, joka löytyy myös Walesin Prinssin vaakunasta (Ilm. 12:3,9)


Sivuston tarkoitus ei ole lietsoa pelkoa vaan varoittaa ja informoida. Samalla se on kutsu vastarintaan globaalia tyranniaa vastaan, mitä kirjan päähenkilö on toimeenpanemassa maailman kansojen ylle. Pariisin ilmastokokous joulukuussa 2015 on osa tätä paholaismaista agendaa. Älä ole passiivinen, kun suuri pahuus nostaa päätään vaan toimi ja varoita. Pahuuden edessä tarvitsemme Pariisin tammikuisten (2015) mielenosoitusten kaltaista julkista vastarintaa niitä vastaan, jotka haluaisivat viedä vapautemme.


”Lontoo on nykyajan Babylon” – Benjamin Disrael (1804 – 1881), Britannian historian ainoa juutalainen pääministeri.

”Jos Pariisi oli maailman pääkaupunki 1800 -luvulla ja New York 1900 -luvulla,  Lontoo on kehittymässä 21. vuosisadan pääkaupungiksi.” – New York Magazine, World Data Research Group

Smokkitapahtumassa tänä kesänä jotkin maailman voimakkaimmat pankkiirit ja yritysjohtajat kokoontuivat nostamaan maljan: ’Olemme kansainvälisen talouden ja kaupankäynnin keskus, maailman suurin globaalin talouden keskus ilman epäilystäkään,’ pormestari kertoi yhteen kokoontuneelle väkijoukolle. Mutta tämä ei ollut Michael Bloomberg puhumassa. Koska tämä kaupunki ei ollut New York – se oli Lontoo.” –  The New York Times, 26. lokakuuta 2006

”Britannin innostunut tuki ’sharia pankkitoiminnalle’ nosti  huolta Washingtonissa, että  Lontoon City voi tulla terrorismin rahoituksen keskukseksi” – Telegraph, 15. maaliskuuta 2011.

”Se on avoin salaisuus, toistuvasti julkaistu brittiläisessä mediassa, että ’Londonistan’ on globaalin jihad-terrorismin pääkaupunki.” – Executive Intelligence Review

”Entiset illuminaatit ovat paljastaneet, että Englannin Kuningatar on mukana illuminaatin saatanallisissa rituaaleissa. Tosiasiassa Iso-Britannia on satanismin äitimaa ja sukupolvien välisen satanismin keskus. Tämä on laajasti tunnettu sukupolvien välisten satanistien joukossa. On siten ilmeistä, että kuka tahansa joka hallitsee Yhdistynyttä Kuningaskuntaa, tulee olla kiinteässä yhteydessä saatanalliseen valtaan. Tästä syystä Cecil Rhodes ja muut Pyöreän Pöydän jäsenet, kuten Rothschildit, halusivat tehdä maailman alamaiseksi Iso-Britannialle.” – Fritz Springmeier, Bloodlines of Illuminati

”Olen tuntenut kuningasperheen miljoonia vuosia” – Jimmy Savile (1926 – 2011), Elisabet II:n aateloima Britannian historian pahin seksuaalirikollinen, pedofiili, nekrofiili ja satanisti, joka oli osa laajempaa VIP pedofiilien salaverkostoa. 

”Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: ’Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti’… Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: ”Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta.– Ilmestyskirja 17:3-5, 18, 18:1-3

”Ja sinä päivänä, jona Herra päästää sinut rauhaan vaivastasi, tuskastasi ja siitä kovasta työstä, jota sinulla teetettiin, sinä virität tämän pilkkalaulun Baabelin kuninkaasta ja sanot: ”Kuinka on käskijästä tullut loppu, tullut loppu ahdistuksesta! Herra on murtanut jumalattomain sauvan, valtiaitten vitsan, joka kiukussa löi kansoja, löi lakkaamatta, joka vihassa vallitsi kansakuntia, vainosi säälimättäKuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! [so. Venus, lat. Lucifer] Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja! Sinä sanoit sydämessäsi: ’Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.’” – Jesaja 14:3-6, 12-14

”Hän [Prinssi Charles] on siinä uskossa, että hänet lähetettiin pelastamaan maailma ja vapauttamaan meidät synneistämme. Se on melko harhaluuloista.” – Graham Smith, Britannian poliittinen aktivisti. 

Kun muinaiset astronomit kartoittivat Venuksen kahdeksan vuotta kestävän kiertoradan, he löysivät sen piirtävän kiehkuraisen ruusun-kaltaisen kuvion. Kuvitus oli tehty John Martineaun toimesta, kun hän yritti varmistaa kuinka muinaiset kulttuurit keksivät symbolit, jotka ovat tänään yhä niin tuttuja. Maa on koko kuvan keskipiste. On hetkiä jolloin linja tulee lähemmäksi maata ja liikkuu taas poispäin, luoden viiden terälehden-kaltaisten muotojen piirin. Kun liitämme tämän kuvion kärjet yhteen, kuten muinaiset astronomit selvästi tekivät, silloin paljastuu kuvio joka on tuttu kaikkialla maailmassa, loputtoman linjan mikä muodostaa viisisakaraisen tähden. Se on muoto, joka sisältää joitakin henkeäsalpaavia salaisuuksia.” – Prinssi Charles, Harmony, sivu 116

Pentagrammia [viisisakaraista tähteä] on käytetty laajasti mustassa magiassa, mutta tällöin käytettynä sen muoto eroaa aina kolmella tavalla: Tähti voi olla rikkoutunut niin ettei lähentyvät viivat kosketa; se voi olla käännetty ylösalaisin siten että yksi sakara on alhaalla ja kaksi ylhäällä; tai se voi olla vääristynyt niin kaksi sakaraa on vaihtelevan pituisia. Kun käytetty mustassa magiassa, pentagrammia kutsutaan ’pukinsorkan merkiksi’ tai ’paholaisen jalanjäljeksi’. Tähteä missä kaksi sakaraa osoittaa ylöspäin kutsutaan myös ’Mendes vuoheksi’ koska ylösalaisin käännetty tähti on saman muotoinen kuin vuohen pää. Kun pystyssä oleva tähti kääntyy ja ylempi sakara putoaa pohjalle, se merkitsee kointähden [so. Venuksen tai Luciferin] lankeemusta.” – Manly P. Hall (1900 – 1990), 33. asteen vapaamuurari. 

”Istun tänään lokakuussa tässä työpöytäni ääressä ja toivon, että joku tulisi halaamaan minua ja rohkaisisi pysymään vahvana ja pitämään pääni ylhäällä. Tämä kyseinen vaihe elämässäni on kaikkein vaarallisinta – aviomieheni suunnittelee ’onnettomuutta’ autooni, jarruvikaa ja vakavaa päävammaa… Camilla ei ole muuta kuin pelkkä harhautus, joten me olemme kaikki tämän miehen hyväksikäyttämiä sanan kaikessa merkityksessä.” – Prinsessa Dianan kirje Paul Burrelille lokakuussa 1993.

”Transylvania on minun veressäni. Sukulinja näyttää, että polveudun Vlad Seivästäjästä, Vlad Draculasta, joten minulla on hitunen osuutta maahan.” – Prinssi Charles Romanian turistitoimiston TV-haastattelussa.

”Vlad tai Dracula syntyi vuonna 1431 Transylvaniassa aatelisperheeseen. Hänen isäänsä kutsuttiin nimellä ’Dracul’, mikä tarkoitti romaniankielessä ’lohikäärmettä’ tai ’paholaista’, koska hän kuului Lohikäärmeen Järjestöön, mikä taisteli muslimien Ottomaani imperiumia vastaan. Romaniankielessä ’Dracula’ tarkoittaa ’Draculin poikaa’. Siten nuori Vlad oli ’lohikäärmeen poika’ tai paholaisen poika’. Tutkijat uskovat tämän olleen alkua legendalle, jonka mukaan Dracula oli vampyyri.” – infoplease

”Hän paistoi lapset, jotka hän syötti heidän äideilleen. Ja (hän) leikkasi naisten rinnat ja pakotti heidän miestensä syödä ne. Tämän jälkeen hän seivästytti heidät kaikki.” – vuodelta 1521 peräisin oleva saksalainen pamfletti , joka kuvaili Vlad Draculan hirmuvaltaa. 

40 kommenttia artikkeliin ”Sivustosta

  1. Kannattaisiko tätä miestä kuitenkin myös seurata prinssi Charlesin ohella ja voisiko hänellä olla jokin rooli lopunajan tapahtumissa?

    Anthony Charles Lynton ”Tony” Blair. Yhdistyneen kuningaskunnan pääministeri vuosina 1997–2007:

    1. Kuuluu illuminatin verilinjaan, koska hän on Kuningatar Elisabet II:sen serkku 12. sukupolvessa:

    http://www.geni.com/blog/look-whos-related-tony-blair-and-the-royal-family-327831.html

    2. Hän on YK:n, Venäjän, Euroopan unionin, Yhdysvaltain, Israelin ja palestiinalaisten hyväksymä rauhan erityislähettiläs eli toimii jo alueella, jossa lopunajan tapahtumat ottavat muotonsa:
    …erityislähettiläs Tony Blair suhtautuu Lähi-idän rauhanhankkeen edistymiseen varovaisen toiveikkaasti. Lähi-idän kvartetti tapasi torstaina Lissabonissa ensi kertaa uuden lähettiläänsä Blairin johdolla.

    …kvartetissa on edustus YK:sta, Yhdysvalloista, EU:sta ja Venäjältä. Lissabonissa tapasivat YK:n pääsihteeri Ban Ki-moon, Yhdysvaltain ulkoministeri Condoleezza Rice, EU:n ulkopoliittinen edustaja Javier Solana ja Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov.

    …YK:n pääsihteeri Ban Ki-moon kehotti lausunnossaan israelilaisia ja palestiinalaisia tekemään tiivistä yhteistyötä Blairin kanssa.

    http://yle.fi/uutiset/blair_varovaisen_toiveikas_rauhanlahettilas/5794772

    3. Hänestä ollaan hyvää vauhtia leipomassa EU:n presidenttiä:

    “Tony Blair and Europe: what’s he up to?”

    …Blair’s vision for Europe focuses on the European council. Could he be in the frame to become its next president?

    http://www.theguardian.com/politics/2014/jun/02/tony-blair-europe-council-president-eu
    4. Hänellä on rahaeliitin tuki:
    “The Blair Project”

    …Why, then, is Blair likely to be the first President of Europe? Because he is just what Europe’s ruling financial elite wants — nominally a man of the center-left who can be trusted to continue business as usual.

    http://www.huffingtonpost.com/robert-kuttner/the-blair-project_b_325367.html

    5. Hänellä on median tuki:

    ”Tony Blair grillattavana Britannian mediatutkinnassa”

    …Britannian entinen pääministeri Tony Blair ei pahoittele läheisiä yhteyksiään mediamoguli Rupert Murdochin sanomalehtien kanssa pääministerikaudellaan.”

    …Blair sanoi maanantaina tehneensä strategisen päätöksen olla ottamatta yhteen median vallan kanssa. Jos media olisi kääntynyt häntä vastaan, se olisi ollut valtava ja jatkuva isku, Blair sanoi ollessaan median ja poliitikkojen suhteita selvittävän tutkinnan kuultavana.

    http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288472590385.html

    6 Hän on ”kansallissankari”:

    Tuntuu, että tässä ajassa homojen ”hyysääminen” on kansalaisvelvoite, jota ilman yksikään poliitikko ei voi menestyä. Artikkeli on niinkin tuore kuin syksyltä 2014. Antaisiko tämä sekä toimiminen Lähi-idän rauhan erityislähettiläänä viitettä Blairin nousevasta kansansuosiosta, jota Irakin-sota ryvetti?

    ”Gay Times nimesi Tony Blairin homoikoniksi”

    …lehden mukaan Blair toimi pääministerivuosinaan homojen oikeuksien lähettiläänä. Hänen aikanaan muun muassa laillistettiin samaa sukupuolta olevien rekisteröidyt parisuhteet, tehtiin homofobiasta viharikos, alettiin tunnustaa transihmiset laissa ja kiellettiin antamasta työntekijälle potkuja homoseksuaalisuuden vuoksi.

    http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305878515728

    7. Kansansuosikki:

    Vaikkakin kyseinen artikkeli on jo vuodelta 1997 se kertoo kuitenkin Blairin kyvystä hankkia tarvittaessa kansansuosiota Hitlerin tapaan, varsinkin jos hänen johdollaan saavutetaan rauha Lähi-itään.

    “Blair is Mr 93%”
    …party poll says Labour leader is the most popular democratic politican in history.

    …Tony Blair’s popularity rating has reached 93 per cent in the wake of Princess Diana’s death, according to a private Labour Party poll.

    http://www.independent.co.uk/news/blair-is-mr-93-1241567.html

    8. Tuo esiin ”universaalia”, maailman uskontoa ja sitä kautta väärää evankeliumia:
    …Tony Blair kirjoittaa The Observer -lehdessä, että tämän hetken konfliktien keskiöstä löytyy ideologisten erojen sijaan uskonnolliset erimielisyydet. Blairin mukaan Lähi-idän ja maailman rauhaa rakennetaan koulutusta ja suvaitsevaisuutta lisäämällä.

    … Uskonnollista suvaitsevaisuutta täytyy opettaa ja puolustaa. Sitä vastustavat täytyy kukistaa, ei vain aseilla, vaan myös aatteella.
    http://www.theguardian.com/politics/2014/jan/25/extremist-religion-wars-tony-blair
    9. Tony Blair: globalistisen antikristillisen maailmanjärjestelmän puolestapuhuja:

    …juuri menneellä viikolla Tony Blair piti tärkeän puheen internationalismista ja syystä, miksiBritannia (ja USA) ovat mukana Irakissa. Puheessaan Blair sanoi: “Tämä ei ole yhteenotto sivilisaatioiden välillä, se on sivilisaatiota koskeva yhteenotto. ’Me’ ei ole Länsi, ’Me’ on yhtä paljon muslimi, kuin kristitty tai juutalainen tai hindu. ’Me’ ovat ne, jotka uskovat uskonnolliseen suvaitsevaisuuteen, avoimuuteen toisia kohtaan, demokratiaan.

    http://www.globalresearch.ca/globalism-and-the-new-world-order-the-emerging-global-village/2167

    ”Tony Blair johtaa myös Tony Blair’in uskontosäätiötä (Tony Blair Faith Foundation), joka tuo yhteen johtajia kuudesta tärkeimmästä uskonnosta uskonnolliseksi neuvoa antavaksi konsiiliksi”

    …konsiiliin kuuluu edustajia kustakin kuudesta uskonnosta (buddhismi, kristinusko, hinduismi, juutalaisuus, islam ja sikhismi), joiden parissa säätiön tarkoitus on aluksi tehdä työtä. Jäsenet ovat joko uskonnollisia johtajia tai merkittäviä oppineita.
    http://tonyblairfaithfoundation.org/foundation/news/religion-and-conflict-responding-challenges

    10. Liittyi ”porttokirkkoon”:

    “Tony Blair kääntyi katoliseksi keskusteltuaan Paavin kanssa”

    Blair will convert to Catholicism ’soon’

    …Tony Blair is planning to announce that he will convert to Roman Catholicism soon after he meets the Pope at the Vatican tomorrow, according to Church sources and friends of the Prime Minister.

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1555289/Blair-will-convert-to-Catholicism-soon.html

    Tony Blair turns Catholic in private ceremony

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1573453/Tony-Blair-turns-Catholic-in-private-ceremony.html

    11: Murhaaja:

    ”Oma tytär yritti itsemurhaa, koska ei kestänyt isänsä Irakin-sodassa aikaansaamia massamurhia”

    …The British mass media claims it is committed to informing the public. The reality is that it frequently colludes with politicians to suppress stories. A important example is the attempted suicide of Blair’s daughter Kathryn in the Spring of 2004.

    https://livinginamadhouse.wordpress.com/2010/10/02/the-blair-daughters-attempted-suicide-and-the-publics-right-to-know/

    12. Valehtelija:

    …did Tony Blair tell the truth about Iraq? Or did he deceive us? As the nation prepares for the former prime minister’s testimony at the Iraq inquiry, one ex-adviser to Blair tells the New Statesman this week: ”There is a little bit of rhetorical exaggeration in what Tony said at the time, though he always believed that there were WMD in Iraq, as did I, so it was exaggeration rather than lying.

    http://www.theguardian.com/commentisfree/2010/jan/29/tony-blair-chilcot-iraq-inquiry

    13. Caesar Marcus Aurelius Antoninus Augustus:

    Vaikka haluankin pitäytyä faktoihin enkä näin ollen pidä ylipitkistä ”aasin-silloista” niin Anthony Charles Lynton ”Tony” Blair tuntuisi hakevan käytöksellään samanlaista ”hyveellisyyttä” kuin hänen nimikaimansa ja valtionpäämies edeltäjänsä.

    Rooman keisari (161-180 jKr.) on ihmiskunnan historian jaloimpia henkilöitä. (Marcus Aurelius: Itse Tutkisteluja, esipuhe, WSOY 1950, s. 5)

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Marcus_Aurelius

    Tykkää

    • Kiitos kysymyksestäsi, Pekka. Olen toki tietoinen Blairin profeetallisista yhteyksistä mitä tuossa jo toitkin esille. Taisin mainita Blairin Lähi-Idän rauhanlähettilään viran kirjani ensimmäisessä ja viidennessä luvussa. Monet noista yhteyksistä on luettu perinteisesti Antikristuksen tunnuspiirteiksi ja ilman parempaa tietämystä saattaisikin ajatella, että Blair on parempi ehdokas Antikristuksen saappaisiin kuin Charles.

      Itse kuitenkin näen Blairin yhteyksien vain vahvistavan Charlesin Antikristus-roolia. Tony Blairhan on Charlesin pitkäaikainen ystävä ja Charlesin rooli Lähi-Idän rauhavälittäjänä palaa itseasiassa paljon kauemmaksi kuin Blairin (jo vuoteen 1987). Myös EU:n presidentin virkaa Charles tavoitteli jo Unionin perustamisen aikoihin vuonna 1992.

      Mitä tulee taas Blairin tavoitteeseen rakentaa yhtä maailmanuskontoa, niin tässäkin Charles ehti ensin. Charlesin tehtävä uskontojen välisenä sovittelijana alkoi erityisesti 1993 (vain päiviä Oslon rauhansopimuksen jälkeen) ja vuotta myöhemmin hän ilmoitti TV:ssä, että luopuisi monarkkina äitinsä kristillisestä tittelistä ”Uskon Puolustaja” ja vaihtaisi sen ”Uskojen Puolustajaan”.

      Blairin johtajuus Irakin sodassa on yksi niistä syistä miksi hän ei ole kovin suosittu palestiinalaisten tai arabien keskuudessa. Prinssi Charlesin tiedetään sitä vastoin yrittäneen estää Blairia aloittamasta Irakin sotaa ja on muutenkin hyvin tunnettu arabimyötäilijä, jota vuoden 1997 raportin mukaan Middle East Quarterlyssa ”ihaillaan muslimien keskuudessa – jopa sankarinpalvontaan asti”. Eräät sufi-oppineet ovat ilmoittaneet hänen olevan Mahdin – islamin Messiaan – edelläkävijä tai jopa Mahdi itse.

      Joten en epäile sitä etteikö Blairilla olisi suurta roolia lopun ajan tapahtumissa, mutta kyllä hän on vain pelkkä Antikristuksen edeltäraivaaja tai avustaja – ei Antikristus itse (Esim. Dan. 9:27:n mukaan hänen täytyy olla roomalaisten prinssi ja Walesin Prinssin etymologinen alkumuoto tarkoittaa juuri tätä).

      Tykkää

  2. ”Antikristus itse (Esim. Dan. 9:27:n (26?) mukaan hänen täytyy olla roomalaisten prinssi”

    Dan. 9:26
    26 And after threescore and two weeks shall Messiah be cut off, but not for himself: and the people of the prince that shall come shall destroy the city and the sanctuary; and the end thereof shall be with a flood, and unto the end of the war desolations are determined.

    Kuningas Jaakon -käännös antaa sanalle ”prince” myös käännösmerkityksen ”ruler”, jonka voi kääntää sanaksi
    ”vallanpitäjä” mutta myös sanaksi ”ihminen” ”the man”.

    Kuningas Jaakon -käännös puhuu antikristuksesta myös ihmisenä, ”man”.

    2. Tess. 2:3
    3 Let no man deceive you by any means: for that day shall not come , except there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition;

    Tykkää

    • Jae oli tosiaan 26. mutta mainitisin 27. koska edellinen puhui prinssi Tituksesta ja jälkimmäinen Antikristuksesta. On totta, että prinssi voidaan kääntää sanalla ”ruler”. Käännökselle ”ihminen” en nyt löytänyt vahvistusta, mutta mielenkiintoista sinänsä että nimen ”Charles” alkuperä tarkoittaa ihmistä (man) jollaisena Antikristukseen on viitattu mm. Dan. 7:8:ssa, 2. Tess. 2:3:ssa, Ilm. 13:18:sta.

      Alkuperäinen heprean sana ruhtinaalle Dan. 9:26:ssa on nagid, jolle tarkimpana englantilaisena käännöksenä tunnettu New American Standard Bible antaa merkitykset:

      chief (2), chief officer (3), commander (1), leader (14), noble things (1), nobles (1), officer (3), officers (1), officials (1), Prince (1), prince (5), princes (1), ruler (11).

      Sana ei siis välttämättä edellytä Antikristuksen olevan prinssi tai aatelinen, mutta koska useimmat englantilaiset käännökset – mukaanlukien NASB ja KJV – kääntää sen tässä kohtaa prinssiksi ja koska Titus oli todellakin prinssi ja kuninkaallista sukua, on se paljon parempi käännös kuin New International Version tai New Living Version ”ruler”. Myös suomalainen käännös ”ruhtinas” on vain vanhahtava muoto prinssille (ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruhtinas)

      Tykkää

  3. Sen verran vielä kommentoisin kirjoitustasi kirjassasi: ”Muhammad, Kaarle Suuri ja Antikristus” sivulla 695:

    19. Profetia: Kun Saatana on heitetty vihan ajan puolivälissä enkeleineen maanpäälle, hän pitää ”suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!” (Ilm. 12:12). Täyttymys: Isänsä tavoin Prinssi Charles on linkolaisen eko-fasismin kannattaja, joka on julistanut: ”meidän tulee vakavasti käsitellä
    kuinka tasapainotamme, jopa vähennämme maailman ihmisväestöä.” Tässä lausunnossaan Prinssi kutsuu maailman ihmisväestön massamurhaan historiallisesti ennennäkemättömillä mittasuhteilla.

    Charles ei puhunut ”massamurhasta” vaan ”väestösuunnittelusta” ja syntyvyyden vähentämisestä:

    …reduction in the world’s birth rate…

    https://www.lifesitenews.com/news/prince-charles-population-control-speech-backfires-with-references-to-chest

    Tykkää

    • Jaahas, hyppäsitkin sitten asiasta appelsiiniin, mutta ei se mitään. Yritän antaa tiivistetyn vastauksen. Ilmeisesti et ole lukenut kirjani seitsemättä lukua (tai sitten perustelin asiani huonosti). Suosittelisin lukemaan blogini viimeisemmän kirjoitukseni gmo:sta tai ehkä kannattaa lukea ensin sellaiset tekstit kuin ”Pahuuden lempeät kasvot – Pol Pot ja Prinssi Charles” tai Isiksen johtaja Abu Bakr al-Baghdadi versus Walesin Prinssi Charles. Kumpi on mielestäsi vaarallisempi? (löydät, kun pistät nuo sivuni hakukenttään).

      Kyse ei ole nimittäin väestönsuunnittelusta vaikka tuossa linkittämässäsi puheessa hän antaakin näin ymmärtää. Aihe on paljon moniulotteisempi erityisesti kun ottaa huomioon molempien Charlesin että hänen isänsä puheet ja näiden kahden miehen yhteyden niin sanottuun syvä ekologiseen aatteeseen, jota täällä Suomessa kannattaa Pentti Linkola ja mikä todellakin kutsuu miljardien massamurhaan – ei syntyvyyden säännöstelyyn. Tämä ei ole vain minun mielipiteeni, sitä tukee lukusat akateemiset tutkimukset.

      Mutta hyvä kun olet lähdekriittinen etkä usko kaikkea mitä kirjoitan (ja luvun 12 lopussa onkin jo sitten sellaista soopaa, että itseänkin kaduttaa että tuli edes laitettua).

      Liked by 1 henkilö

      • Sanoisin vielä, että tuon sivun 695 lainaus ei tule tuosta linkistä missä sanotaan ”as an opportunity to call for a reduction in the world’s birth rate” vaan hänen kirjansa Harmony sivulta 289 missä Charles ei käytä ilmaisua ”reduction in the world’s birth rate” mutta ”reduce the human population of the world”. Ja myönnettäköön, että heti perään hän alkaa käyttää ilmaisua ”birthrate” hälventääkseen epäilyt siitä mitä hän todella tarkoitti.

        Tietenkään hän ei voi ilmaista tällaista kaameaa pyrkimystä yhtä avoimesti kuin Linkola ja kumppanit, mutta kun käsitämme hänen ideologiaansa kokonaisvaltaisemmin, on se selvää mitä hän tarkoitti. Ja muutamaa riviä alempana hän puhuu siitä kuinka tällainen päämäärä vaatisi elämän pyhyyttä koskevan kristillisen maailmankatsomuksen hylkäämistä, mikä on myös selvä osoitus siitä mitä hän todella tarkoittaa.

        Tykkää

  4. OK, asia ymmärretty. Saatana on valheen isä; ja varmasti, hänen ”lapsensa”, antikristus tulee tekemään hirveyksiä ja massamurhia ”väestönsuunnittelun” nimissä. Siinä todennäköisesti Hitlerkin kalpenee.

    Liked by 1 henkilö

  5. Aili Heinonen:
    …neljänneksi
    muistutin Jumalaa, että naisena
    olin avuton. Jos kutsumustani ei
    otettaisi vakavasti seurakuntani
    keskellä, en aikonut jatkaa. Viidenneksi
    pyysin Jeesusta auttamaan,
    että saisin mieheni Markun
    kanssa yhdessä kertoa ilosanomaa.
    Kuudes pyyntöni oli, että voisin
    tarvittaessa turvautua lakiin, jos
    lakia vastaan rikkovat riistäisivät
    ihmisarvoni. (sivu 6).

    http://www.uusielama.net/images/ue8_06.pdf

    …olen kysynyt usein Jumalalta, ”miksi juuri minä?” Miksi lähetit tällaisen surkimuksen
    Antikristuksen identiteetin ja profeetallisten salaisuuksien – universumin suurimman
    viisauden – ilmoittamiseen maailmalle? Miksi ei rapakon takaa jotain pätevämpää. Miksi
    juuri pienestä maasta nimeltä Suomi ja sen pienestä kylästä nimeltä Orivesi? (sivu 21).

    https://samueltuominen.files.wordpress.com/2

    Olli auta. Tiedän, että Herra on antanut minulle henkien arvostelun kyvyn. Mutta ole sinä viisaampi tässä kuin minä.

    Lähetin tämän ystäväni Ollin vieraskirjaan. Se Henki, jonka Herra on minuun laittanut; todistaa, että prinssi Charles ei ole antikristus.

    Tykkää

  6. Tämän lähetin Samuel Tuomisen blogiin:
    Lähetin tämän ystäväni Ollin vieraskirjaan. Se Henki, jonka Herra on minuun laittanut; todistaa, että prinssi Charles ei ole antikristus.

    Saatana on petoksen mestari; antikristus on hänen suojaverhossaan. Väitän, että hän tunnistuu meille vasta vaivanajan alussa, jos edes sellaisen antaitsemme; en minä ainakaan.

    Samuelin sivujen Samuelin sivujen 693-696 profetia täyttymys kohdat ovat ”ylitulkittua” moskaa. Anteeksi

    Tykkää

    • Pekka on kova haukkumaan muita. Älä välitä hänestä, Ollin vieraskirjassaan(Nokialainen) hän kirjoittelee usein. Olli laittaa silloin tällöin Pekan kirjoituskieltoon.

      Liked by 1 henkilö

      • Ok, kiitos rohkaisusta. Tuota Ollin ja hänen ystävänä Cutting Edge sivua tulikin luettua paljon siinä 10 vuotta aikaisemmin.

        Pekalle sanoisin vielä tämän: Valitettavasti en tunne tuota Aili Heinosta, mutta käsittääksesi tarkoituksesi oli verrata minun ja hänen matelevaa itsesääli tekstiä (en tiedä oliko tuollainen nyt tarpeen, mutta ilmaisun vain tunteitani). Ilmeisesti tuo Aili on mielestäsi yhtä paljon ”väärän hengen” alla kuin minäkin.

        Itsepähän olen mankunut palautetta sivuilleni, joten otan kritiikin ja haukkumisetkin ilolla vastaan. Olen lyhyessä elämässäni kokenut jo sen verta muiden ylenkatsetta, etten ole kovin herkkänahkainen. Tosiasia on kuitenkin se, että Jumala käyttää usein heikkoja ja ylenkatsottuja – ei niitä, jotka ovat niin kovin varmoja omasta pyhyydestään ja hengellisyydestään.

        Heitä, jotka uskovat Pyhän Hengen todistavan joka tilanteessa mikä on oikeaa ja väärää ilman että olisivat tutkiskelleet ensin omaa sisintään. Rehellisesti voin sanoa senkin etten ole kovinkaan pyhä tai hengellinen uskova. Jos tämä vahvistaa sinulle vain entisestään kuinka väärästä hengestä olen, niin saat uskoa siihen aivan vapaasti. Olen pyhä yksin Hänessä eikä minulla ole muuta jonka varaan voisin uskoa pelastumiseni.

        Varmaa vahvistusta en ole saanut myöskään henkeeni siitä, että tehtäväni olisi ollut Hänen valtuuttama. Vain kuiskauksia tuulessa ja muutamia yhteensattumia, joita saatan hyvinkin ylitulkita. Toisaalta Henki ei ole todistanut koskaan sitäkään, että olisin ollut väärällä asialla vaikka tällaista nuhtelua olen moneen kertaan pyytänyt jos asia olisi todellakin näin. Mitäpä arvoa kirjallani olisi jos sen työnantaja ei olisi taivasten Herra.

        Mutta sen sijaan, että piiloutuisit hengellisyytesi taakse, nostaisi enemmän pisteitä minun silmissäni jos sinulla olisi taitoa ja viisautta osoittaa Raamatullasi vääräksi jokainen – tai edes yksikin – noista RAAMATULLISISTA todisteita mitä sovelsin Prinssi Charlesiin. Sanoit uskovasi, että Antikristus ”tunnistuu meille vasta vaivanajan alussa.” Tämänkin väitteen raamatulliset puutteet osoitin kirjani alussa juuri sen vuoksi että tällaiset vastaväitteet menettäisi arvonsa.

        Pekka, aloitit hyvin, mutta viimeisin kommenttisi oli hieman tökerö.

        Tykkää

  7. Älä Samuel minua heppoisesti tuomitse; minä antaudun oikeamielisen käsiin:

    Kol. 3:25
    25 Sillä se, joka tekee väärin, on saava takaisin, mitä on väärin tehnyt; ja henkilöön ei katsota.

    Tykkää

    • Rakas veli, en minä sinua ole mistään tuominnut. Tarkoitin ”hengellisyyden taakse piiloutumisella” sitä, että vedotaan kovin helposti ja harkitsematta sellaisiin argumentteihin, kuten ”Se Henki, jonka Herra on minuun laittanut; todistaa, että prinssi Charles ei ole antikristus.”

      Olen kuullut tätä ennenkin. Yksi sanoo, ”Henki minussa todistaa, että Jeesus palaa seurakunnalleen ennen vihan aikaa.” Toinen taas sanoo, ”Henki minussa todistaa, että tempaus tulee vihan ajan keskellä.” Ja kolmas puolestaan on varma, että tempaus tapahtuu vihan ajan lopussa ja vakuuttaa Pyhän Hengen vahvistaneen tämän hänen syämeensä. Sama Henki ei voi todistaa kuitenkaan ristiriitaista totuutta. Olenko itse sitten poikkeus?

      Miksi vaadin ihmisiä uskomaan, että Henki puhuisi totuutta minun kauttani? En vaadikaan. En ole koskaan väittänyt, että Henki olisi vahvistanut kirjani sanoman olevan 100 % totta. Siksi en sano, ”Se Henki, jonka Herra on minuun laittanut; todistaa siitä ja tästä”. Todellisen ja aidon Pyhän Hengen äänen kuuleminen ei voi olla koskaan ristiriidassa Hänen pyhän Sanansa kanssa ja tähän tarvitaan muutakin kuin pelkkä tunne siitä mikä on oikeaa ja väärää.

      Tähän vaaditaan Jumalan johdatuksessa tapahtuvaa ponnistelua Kirjoitusten oikeaan tulkintaan. Ja tämä on se mitä olen itse pääosin tehnyt. Olen pyrkinyt osoittamaan vääriä tulkintoja – kuten se, että Laittomuuden ihmistä ei voisi tunnistaa ennen tempausta -, jotka ovat ristiriidassa Raamatun itsensä kanssa. Omin käsitysten tai vallitsevien opinkappaleiden kyseenalaistamiseen tarvitaan aina nöyryyttä ja juuri tällaista luonnetta Jumala etsii jokaisesta palvelijastaan.

      Tykkää

  8. Pyydän anteeksi kaikille osapuolille, Samuel Tuominen mukaan lukien, mahdollisesti aiheuttamaani mielipahaa; kommenteistani hänen kirjastaan ”Muhammad, Kaarle Suuri ja Antikristus” . Tarkoitukseni ei ollut tulla haastamaan riitaa.

    Mikä tekee viimeisestä antikristuksesta vaarallisen ja miksi hänet pitää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, suurella ymmärryksellä, paljastaa? Se on se yksi ja tärkein syy eli ettei hän, paljastamattomana, pääsisi liian varhain eksyttämään ihmisiä ikuiseen kadotukseen.

    Mitä tulee antikristuksen persoonaan; niin mielestäni tässä asiassa ei saa tehdä liian pitkälle meneviä ”otatteluja” eikä 100%:lla varmuudella tehtyjä päätelmiä, koska mielestäni elämme vielä aikaa, jolloin ”väärään” hevoseen panostaminen voi helpottaa oikean ”vilahtamista” vasemmalta ohi.
    Tavallaan Jeesus itsekin puhui ja varoitti, monikkomuodossa, ”vääristä” Kristuksista, vääristä antikristus-ehdokkaista ja heidän monilukuisuudestaan lopun aikoina:

    Matt. 24:23-26
    23 Jos silloin joku sanoo teille: ’Katso, täällä on Kristus’, tahi: ’Tuolla’, niin älkää uskoko.
    24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
    25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
    26 Sentähden, jos teille sanotaan: ’Katso, hän on erämaassa’, niin älkää menkö sinne, tahi: ’Katso, hän on kammiossa’, niin älkää uskoko.

    2. Joh. 1:7
    7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

    1. Joh. 2:18
    18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

    Lopuksi tulee mieleen Aisopoksen opettavainen tarina paimenpojasta ja sudesta. Tarinassa paimenpoika juoksuttaa kyläläisiä huutamalla toistuvasti suden uhkaavan lammaskatrasta, vaikka näin ei todellisuudessa olekaan. Kun susi lopulta ilmestyy, kukaan ei enää reagoi saman pojan avunhuutoihin, sillä häntä ei enää oteta vakavasti. Lopulta susi syö paimenpojan ja koko lauman. Konkreettisemmalla tasolla satu varoittaa tekemästä tarpeettomia vääriä hälytyksiä.

    PS Jos olen pyhä on se yksin armoa. Kuulen Herrani äänen eräänlaisina ”tiedon” sanoina, joilla Hän ohjaa hengellisiä toimiani. Omasta mielestäni, Ilman turhaa ”ruoskimista” olen synnissä rikas ja synnin teossa aikuinen sekä vaelluksessani kelvoton.

    Tykkää

  9. Anonyymi kirjoitti: ”Pekka on kova haukkumaan muita. Älä välitä hänestä, Ollin vieraskirjassaan(Nokialainen) hän kirjoittelee usein. Olli laittaa silloin tällöin Pekan kirjoituskieltoon.”

    Ja älä sinä ”anonyymi” jakele minulle ohjeita etteikö sanomani osuisi oikeaan. Ainut, joka pystyy minun ylilyöntini arvioimaan on Olli; ja jos hän minut ”bannaa” se tapahtuu aiheesta.

    Tykkää

  10. Kirjoitit minulle Samuel: ”Mutta sen sijaan, että piiloutuisit hengellisyytesi taakse, nostaisi enemmän pisteitä minun silmissäni jos sinulla olisi taitoa ja viisautta osoittaa Raamatullasi vääräksi jokainen – tai edes yksikin – noista RAAMATULLISISTA todisteita mitä sovelsin Prinssi Charlesiin.”

    Lue Raamatulliseeni kirjoituksesta, joka alkaa sanoin: ”Pyydän anteeksi kaikille osapuolille jne…”

    Tykkää

    • Enpä sinua enää moiti koska viimeisin kirjoituksesi oli kaikin puolin asiallinen ja nöyrä. Pahoittelen myös omasta puolestani jos esitin loukkaavia vihjailuja ”farisealaisuudesta (vaikka tällaista en kyllä tarkoittanutkaan). Voit olla toki oikeassa siinä ettei meidän pitäisi lähteä identifioimaan Antikristusta 100 % varmuudella, mutta perustin tuon varmuuteni viimekädessä Raamatun profeetallisiin kirjoituksiin.

      Väärässäkin voin hyvin olla sillä ymmärrän inhimillisen ymmärrykseni puutteet eikä tarkoitukseni ole teeskennellä kaikkitietävää. ”Se on se yksi ja tärkein syy eli ettei hän, paljastamattomana, pääsisi liian varhain eksyttämään ihmisiä ikuiseen kadotukseen.” Ymmärsit oikein sen mitä itsekin olen yrittänyt teroittaa. Ja jännä myös, että puhuit tuosta Aisopoksen sadusta koska juuri siihen viittasin itsekin kirjani toisessa luvussa.

      Ja pointtini oli siinä, että tehtäväni ei ollut helppo lähteä esittämään raamatullisia todisteita ”oikean hevosen” puolesta koska monet ovat jo kyllästyneet toistuviin vääriin ”susi-hälytyksiin” eikä ottaisi oikeaa varoitusta enää kuuleviin korviinsa.

      Tykkää

  11. Samuel kun pyydät minua todistamaan kirjoituksesi oikeassa olon pyhällä Raamatulla niin sen teen. Kirjoitit: ”jos sinulla olisi taitoa ja viisautta osoittaa Raamatullasi vääräksi jokainen – tai edes yksikin – noista RAAMATULLISISTA todisteita mitä sovelsin Prinssi Charlesiin”. No katsotaan sivujen 693-696 ilmoittamasi profetiat ja niiden täyttymykset; mutta todista sinä myös minun väitteeni Raamatulla minun erheeni, jos ne sieltä löytyvät:

    1. Ei löydy Raamatusta

    2. Missä yhteys prinssi Charlesiin?

    Dan. 9:26-27
    26 Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty.
    27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse.”

    3. Missä yhteys prinssi Charlesiin?

    Luuk. 21:20
    20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.

    4. ”Charles” johdetaan ihmistä/sotaherraa tarkoittavasta muinaisgermaanisesta sanasta. MIssä lähde? Myös ”ruler” käännös voidaan kääntää sanoiksi ”Prince” ja ”the man” those in power, establishment, those in authority, the man.

    5. Myös Bill Gatesin, Barack Obaman, nykyisen paavin jne. nimenlukuarvoksi saadaan tarvittaessa 666.

    6. Prinssillä on laillinen oikeus Pyhän-saksalais-roomalaisen imperiumin kruunuun. Mistähän kohtaa löytyy Raamatusta?

    7. Mistä kohtaa löytyy Raamatusta, että Prinssi Charles olisi islamin uskoinen ja heidän Mahdinsa ilmestymisen ennakoija?

    8. Voi pitää paikkansa, jos unohdetaan New York tulevana ”Babylonina” ja siirretään taloudellinen ”hegemonia” raunioille.

    Sak. 5:1
    6 Minä sanoin: ”Mikä se sitten on?” Ja hän vastasi: ”Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle”. Ja hän sanoi: ”Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä”;
    7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
    8 Ja hän sanoi: ”Tämä on jumalattomuus”. Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
    9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
    10 Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: ”Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?”
    11 Ja hän vastasi minulle: ”Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa.”

    9. Toimiiko tällainen Herran mies antikristuksena?

    Jes. 11:1-5
    1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
    2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
    3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
    4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
    5 Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö ja totuus hänen lanteittensa side.

    10. Prinssi Charles polveutuu Mahdiin liitettyjen ennustusten tavoin
    Muhammadin sukupuusta ja on idän uskoihin kääntynyt läntinen johtaja, joka puolustaa muslmiyhteisöjen lisäksi Tiibetin buddhalaista yhteisöä Kiinan sorrolta. Missä kohtaa Raamatussa? Ja miten liityy Mahdiin?

    Ilm. 13:8
    8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

    11. Mistä löytyy lähde, että Prince Charlesilla olisi ollut osaa eikä arpaa Oslon rauhansopimuksessa?

    In the 1993 Oslo Accords the Palestinian negotiators accepted the Green Line borders (1949 armistice lines) for the West Bank but the Israelis rejected this proposal and disputed the Palestinian interpretation of Resolution 242. Israel wanted to annex the numerous settlement blocks on the Palestinian side of the Green Line, and were concerned that a complete return to the 1967 borders was dangerous to Israel’s security. The Palestinian and Israeli definition of the West Bank differs by approximately 5% land area as the Israeli definition does not include East Jerusalem (71 km²), the territorial waters of the Dead Sea (195 km²) and the area known as No Man’s Land (50 km2 near Latrun).

    https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit

    12. Lähde kritiikki?

    Prinssi Charles polveutuu perheestä, jolla oli vahvat
    siteet Kolmanteen Valtakuntaan. Yksityisissä keskusteluissa hän on osoittanut halveksuntaa Israelin
    juutalaisvaltiota kohtaan ja tukenut salaa avoimen juutalaisvastaista Hamasia.

    13. Vertaan edelliseen kommenttiini

    Antikristus saa globaalin vallan kaikista maailman kansoista ja heimoista (Ilm. 13:7). Täyttymys: Prinssi Charles tulee perheestä, joka on jo kaksi vuosisataa ollut luciferistisen vapaamuurariuden huipulla ja johtanut illuministista suunnitelmaa yhden maailmanhallituksen,
    maailmantalouden ja maailmanuskonnon rakentamiseksi Englannin kuningashuoneen alaisuuteen. Prinssi Charles on henkilökohtaisesti kampanjoinut tällaisen maailmanjärjestyksen puolesta ja
    yllyttänyt kansakuntia liittymään globaaliin vallankumoukseen uuden järjestyksen synnyttämiseksi.

    14. Prinssi Charles on vaatinut maailmanlaajuisen kapitalistisen taloussysteemin uudistamista. Ei pidä paikkaansa.

    Hän on ottanut kantaa lähinnä vain ilmaston muutokseen:

    ”Prince Charles: rewire the global economy to stop climate change”

    http://www.theguardian.com/environment/2015/jul/02/prince-charles-climate-change-rewire-global-economy

    12. Lähde?

    Prinssi Charles polveutuu perheestä, jolla oli vahvat
    siteet Kolmanteen Valtakuntaan. Yksityisissä keskusteluissa hän on osoittanut halveksuntaa Israelin juutalaisvaltiota kohtaan ja tukenut salaa avoimen juutalaisvastaista Hamasia.

    13. Vertaan edelliseen kommenttiini

    Antikristus saa globaalin vallan kaikista maailman kansoista ja heimoista (Ilm. 13:7). Täyttymys: Prinssi Charles tulee perheestä, joka on jo kaksi vuosisataa ollut luciferistisen vapaamuurariuden huipulla ja johtanut illuministista suunnitelmaa yhden maailmanhallituksen,
    maailmantalouden ja maailmanuskonnon rakentamiseksi Englannin kuningashuoneen alaisuuteen.
    Prinssi Charles on henkilökohtaisesti kampanjoinut tällaisen maailmanjärjestyksen puolesta ja
    yllyttänyt kansakuntia liittymään globaaliin vallankumoukseen uuden järjestyksen synnyttämiseksi.

    14. Prinssi Charles on vaatinut
    maailmanlaajuisen kapitalistisen taloussysteemin uudistamista. Ei pidä paikkaansa.

    Hän on ottanut kantaa lähinnä vai ilmaston muutokseen:

    ”Prince Charles: rewire the global economy to stop climate change”

    http://www.theguardian.com/environment/2015/jul/02/prince-charles-climate-change-rewire-global-economy

    15. Miten kuva, joka puhuu näkee ihmisten kumartavan häntä. LG:llä ja Samsungilla on kehittyneempää tekniikkaa, jotka oikeasti näkevät ihmisen ja hänen ”kumarruksensa” TV: välityksellä.

    16. Profetia: Ilmestyskirjassa Antikristusta symbolisoidaan punaisen lohikäärmeen ja leopardi-karhuleijona -pedon muodossa (Ilm. 12:9, 13:2). Täyttymys: Walesin punainen lohikäärme on Prinssi Charlesin henkilökohtainen heraldinen tunnus hänen vaakunassaan, joka sisältää myös rampant guardant -leijonan, joka ranskalaisessa vaakunanselityksessä määritellään leijona-leopardi -petona.

    17. Profetia: Ilm. 13:2:n mukaan punainen lohikäärme tai Saatana antaa Antikristukselle ”voimansa ja altaistuimensa ja suuren vallan.” Täyttymys: Kun Charles vihittiin Walesin Prinssiksi muodollisessa
    seremoniassa 1969, hän vannoi uskollisuudenvalansa polvistuneena Walesin punaista lohikäärmettä esittävän valtaistuimen edessä, jonka jälkeen hän istui sen oikealle puolelle.

    Ei saatana ole vielä antanut voimaansa antikristukselle:

    Ilm. 13:2
    2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

    18. Lähde?

    Prinssi Charles voidaan yhdistää okkulttiseen sisäpiiriin, joka ei ole kiinnostunut vain spiritismistä ja kaikenlaisesta
    pimeästä hengellisyydestä, vaan joka on myös kulissien takaisen satanismin ja okkulttisen hierarkian huipulla valmistamassa maa-planeettaa Saatanan ja hänen enkeliensä ”hengenvuodatusta” varten.

    19. Sopii myös vaikkapa Barack Obamaan.

    Kun Saatana on heitetty vihan ajan puolivälissä enkeleineen maanpäälle, hän pitää ”suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!” (Ilm. 12:12). Täyttymys: Isänsä tavoin Prinssi Charles on linkolaisen eko-fasismin kannattaja, joka on julistanut: ”meidän tulee vakavasti käsitellä
    kuinka tasapainotamme, jopa vähennämme maailman ihmisväestöä.” Tässä lausunnossaan Prinssi kutsuu maailman ihmisväestön massamurhaan historiallisesti ennennäkemättömillä mittasuhteilla.

    20. Miten englannin kirkon päämies voi kieltäytyä vannomasta valaansa suositun anglikaanikirkon nimissä ja rikkomaan kirkon sakramenttejä?

    Hän ei suostu vannomaan tulevaa valaansa Jeesuksen Kristuksen ja kristinuskon nimessä vaan kaikkien uskojen.

    21. Profetia: Antikristus julistaa itsensä Jumalaksi uudelleen rakennetussa Jerusalemin temppelissä. Miksi se olisi juuri Charles?

    Tess. 2:4
    4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.Hänellä on lisäksi kiinteä yhteys Jerusalemin temppelivuoreen, sillä hänen Prince’s School of Tradiotional Arts -järjestönsä
    selvitti Temppelivuoren Al-Aqsa -moskeijan keskiaikaisen Saladinin saarnatuolin jälleenrakennuksen, kun sen tietyt kuvioinnit katosivat 60 -luvun tulipalossa.

    REMONTOI TUOLIN?

    22. Prinssi Charles on ”pyhän geometrian” -filosofian seuraaja, joka uskoo että yhteys Jumalaan on mahdollista löytää pyhistä rakennuksista, jotka kunnioittaa arkkitehtuurissaan tiettyjä geometrisiä kuvioita, kuten satanismin ja noituuden universaalia symbolia, viisisakaraista tähteä tai pentagrammia. Lähde?

    Prinssi Charles johtaa nimeään kantavaa ”The Prince’s School of Traditional Arts was founded in 2004 by HRH The Prince of WalesThe School’s courses combine the teaching of the practical skills of the traditional arts and crafts with an understanding of the philosophy inherent within them”.

    People come from all over the world to study at The School making a diverse and unique mix of students.

    Voi sopia antikristukseen tai sitten ei.

    23. Profetia: Antikristus ei välitä naisten rakkaudesta:

    Spekulointia.

    24. Ihminen ei työnnä ketään tuonelaan.

    Charles otti hänen vaimonsa hengen ja teki hänestä
    Dianan omien sanojen mukaan ”teuraaksi viedyn karitsan”, jonka Charles työnsi ”helvetin läpi”

    Ilm. 1:18
    18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.

    Matt. 10:28
    28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    25. Spekulointia

    26. Nyt minä otattelen; jota ylipäätään inhoan mutta miksi kuningatar ei laske poikaansa Charlesia valtaistuimelle? Pelkääkö kansanäänestystä monarkian jatkuvuudesta varsinkin kun prinsessa Dianan murhatutkimukset on avattu uudelleen

    ”Britain seems to want the monarchy, but also to choose which monarch it gets”

    http://www.theguardian.com/commentisfree/2012/may/24/britain-monarchy-republicanism-queen-jubilee

    ”Kohu Dianan murhaväitteiden ympärillä kasvaa – uusi todistaja löytyi”

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288596439876.html

    Antikristus asettaa itsensä Kristuksen sijalle ja häntä vastaan. Hän luo ympärilleen maailmanlaajuisen henkilönpalvonnan, jonka rinnalla kalpenevat niin Hitlerin, Stalinin, Maon kuin Kim Jongin dynastiankin henkilökultit.

    27. Profetia: Antikristuksen pelastusmission valheellisuus ilmenee koko maailmalle kun hän onnistuu kiihottamaan Kiinan liitolaisineen läntistä pallonpuoliskoa vastaan synnyttäen ihmiskunnan historian kauhistuttavimman sodan, Harmageddonin (Dan. 11:44)

    EI PUHU HARMAGEDDONISTA

    Dan. 11:44
    44 Mutta sanomat idästä ja pohjoisesta säikähdyttävät häntä, ja hän lähtee täynnä kiukkua hävittämään monia ja vihkimään heitä tuhon omiksi.
    45 Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta.

    No niin kertaan vielä; jos haluat käydä kanssani keskustelua Raamatun pyhyydessä ja vaillinaisessa ymmärryksessä niin käy sitä näillä kirjoituksillani.

    Matt. 22:29
    29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: ”Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

    Tykkää

  12. Pekka, jätä Samuel rauhaan äläkä turhaan riitele hänen kanssaan. Se ei rakenna ketään. Totuus on, ettei kukaan vielä tiedä varmasti (100%) Antikristuksen henkilöllisyyttä. Onko tämä tosiaan sellainen kiistan aihe, jonka takia täytyy kuluttaa aikaansa ja hermojansa? Antaa Samuelin kirjoitella ja tulkita vapaasti. Joko hyväksymme hänen näkemyksensä tai sitten emme. Se siitä. Ei ole pelastuskysymys. Ei kannata sitäpaitsi pahoittaa tahallaan noinkin suuren urakan tehneen kirjailijan mieltä, joka yrittää vain rehellisesti paljastaa totuuden, jossa Pyhä Henki toimii johdattajana; uskon niin. Samuel ei ole verrattavissa johonkin Veijoseen ja hänen Gorbaansa (mikä on hölynpölyä). Mitä olen lukenut, niin Samuelin teksteissä ei ole karkeita virheitä tai vääriä analyyseja. Prinssi Charles voi aivan hyvin olla lopull. Antikristus. Raamatun monet luonnehdinnat Antikristuksesta (pieni sarvi, kelvoton) sopivat Charlesiin. Jokatapauksessa hän kuuluu pahaan Eliittiin, kuten myös Tony Blair.

    Jeesus ei muuten varoittanut puheissaan vääristä antikristus-ehdokkaista, kuten väitit Pekka. Hän varoitti ihmisiä seuraamasta vääriä uskonnollisia ja poliittisia johtajia, joita on monia nykyajassa. Lopuksi varoitus turhasta riitelemisestä ja kinastelusta Raamatussa.

    Tiitus 3:9

    9 Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.

    Liked by 1 henkilö

    • Kiitän Ollia (”Nokialainen” vai toinen?) hänen tuestaan. Tässä kohtaa yhdyn myös edelliseen. Sana on toki vapaa, mutta nyt minun täytyy pyytää Pekkaa antamaan tilaa muillekin kirjoittajille. Toivoisin myös, että keskustelua siirrettäisiin enemmän blogini viikottaisiin artikkeleihin ettei kaikki kasaannu yhdelle sivulle.

      Seuraavaksi vastaan Pekan viimeisimpään kritiikkiin.

      Ensinnnäkin sanoisin ettei kukaan lukija voi tehdä oikeutta kirjailijalle mikäli kritisoi hänen teostaan vain sen johtopäätösten perusteella ilman että olisi lukenut kirjaa kokonaisuudessaan. Huomaan nimittäin ettet ole lukenut kirjaani vaan poiminut ainostaan sivujen 693-696 johtopäätöksen. Sittenpä vielä valitat lähteiden puutteesta vaikka nimenomaisesti mainitsin,että tarkempi informaatio jokaiseen 27 kohtaan ja niiden lähteet löytyvät kirjani 12 luvusta ja sen 700 sivusta.

      Ja nyt vastaus jokaiseen kohtaan.

      1. Löytyy Raamatusta. Monet profetiat edellyttävät Israelin kansallista elpymistä ennen vihan aikaa ja Antikristuksen ilmestymistä. Ja se että tämä tapahtuu vuoden 1948 sukupolven aikana on hyvin yleinen (ja raamatullisesti vahvistettava) tulkinta Jeesuksen viikunapuu -profetiasta Matt. 24:32- 34:ssä.

      2. Yhteys Charlesiin siinä, että hänen synnyinmaansa ja prinssin aatelisarvo täyttää Dan. 9:26-27:n kriteerin.

      3. Enkö vastannut tuohon jo kohdassa 3. Missä siis ongelma??? Luuk. 21:20 oli sulkeissa koska tämä profetia yhdessä Danielin vuosiviikkonäyn kanssa assosioi Rooman Prinssi Tituksen tulevaan Antikristukseen. Vastasin kohtiin 2-3 myös tämän sivun aikaisempaan kysymykseesi missä selvitin Dan. 9:26:n ruhtinaan heprealaista alkumuotoa. Jos olisit perillä vähääkään profetioiden tulkinnan futuristisista ja dispensationalistisesta perusopeista, tietäisit hyvin että jakeen 27 Prinssi Titukseen assosioitu henkilö on Antikristus. Ja tämänkin raamatulliset perusteet esitin kirjani toisen luvun alussa.

      4. http://www.behindthename.com/name/charles (lähteitä en tarjonnut sivuilla 693-696 koska – kuten sanoin – ne oli esitetty jo aikaisemmilla sivuilla.

      5. Et ole tainnut lukea sivuja 311 – 321, tai tutustunut blogitekstiini https://samueltuominen.wordpress.com/2015/05/02/charles-walesin-prinssi-pedon-luku-666-ja-israelin-lahestyva-itsenaisyyspaiva-miten-nama-limittyvat/. Toki monien nimestä saadaan luku 666 (myös omasta sukunimestäni) kun sitä oikein hakemalla väännetään tähän suuntaan. Mutta vain Prinssi Charles täyttää Ilm. 13:18 raamatulliset kriteerit. Toivon että paneutuisit paremmin kirjani perusteisiin, ettei suustasi tulisi tällaisia typeriä ja kliseisiä vastaväitteitä (anteeksi jos olen karkea, mutta voisit ottaa silti opiksesi)

      6. Perusteet sille että Antikristuksella täytyy olla laillinen oikeus Pyhän-saksalais-roomalaisen imperiumin kruunuun esitin sivuilla 120-130 ja 456-458. Jälleen kerran osoitit ennenaikaista ja harkitsematonta arviointikykyäsi.

      7. Raamatulliset perusteet esitetty luvussa 4

      8. Aihe on moniulotteinen ja käsittelin sitä luvuissa 2 ja 11B. Käsittelin aihetta myös seuraavassa blogitekstissäni:
      https://samueltuominen.wordpress.com/2015/06/29/suuri-babylon-too-ilmestyskirjan-helakanpunaisen-porton-arvoituksen-pohdintaa/

      9. Perusteet sille, että Israelin kansa vastaanottaa Antikristuksen Messiaanaan ja kykenee tämän ehtona todistamaan sukulinjansa Daavidiin, esitin luvussa 5, jonka otsikko oli ”Onko Antikristus juutalainen vai pakana?”

      PS. Mikä vastaväite tuo nyt oli??? En sanonut, että Antikristus täyttää Raamatun Messias ennustukset, koska ne täyttyivät yksin Jeesuksessa. Sanoin, että hän ”täyttää” ne. Eikö nimi ”Antikristus” kerro sinulle yhtään mitään?

      10. Kysyit ”Missä kohtaa Raamatussa? Ja miten liityy Mahdiin?” Juuri siinä kohtaa (muiden muassa) mitä jo lainasitkin (Ilm. 13:18). Liittyy Mahdiin siinä merkityksessä kuten sanoin: ”Prinssi Charles polveutuu Mahdiin liitettyjen ennustusten tavoin Muhammadin sukupuusta” (tämän lähde löytyy luvusta 9). Kaikella kunnioituksella Pekka, en nyt ihan käsitä näitä vasta-argumenttejasi.

      11. Lähde tähän on dokumentoitu Tim Cohenin kirjassa The AntiChrist and a Cup of Tea (1998) kuin myös oman kirjani luvussa 9.

      12. Jälleen kerran, dokumentoitu lukuisissa kirjoissa Oxfordin Yliopistoa myöten, Informaatiota tästä löytyy TV-dokumenteissa ja verkkosivuilla kuin myös kirjani luvussa 9. Miksi hutkit ennen kuin tutkit?

      13. Vertaan edelliseen kommenttiini (jos sinua olisi todella kiinnostanut, olisit tutustunut aiheeseen ja sen lähteisiin luvusta 12)

      14. Prinssi Charles ON vaatinut kapitalistisen taloussysteemin uusimista ilmaston muutoksen TÄHDEN
      Lähde: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/prince-charles/10859230/Prince-Charles-reform-capitalism-to-save-the-planet.html (ks myös sivuni ”videot” kohdasta ”kolmas promovideo” ja sen ensimmäiset videoleikkeet.

      15. Tuo nyt meni hieman ohi aiheen koska en väittänytkään, että tekniikka jolla Charlesin, Tupacin ja Jacksonin persoonat projisoitiin hologrammiksi, olisi välttämättä ”pedon kuva -teknologian” lopullinen muoto.

      16. ja 17. Totta, Saatana ei ole antanut vielä valtaansa Antikristukselle, mutta tulee antamaan ja Charlesin vuoden 1969 virkaanvihkiäiset oli tästä symboolinen ja profeetallinen enne (en väittänytkään, että Saatana olisi luovuttanut valtaistuimensa hänelle jo tuolloin)

      18. Ks. luku 12.

      19. Barack Obama ei ole tietääkseni vaatinut miljardien ihmisten massamurhaa ratkaisuna liikaväestöön ja planeetan ekologisiin ongelmiin. Ks. luku 7 ja linkit jotka annoin tällä sivulla 13.9. Kuuntele myös videosuositus jonka lähetin blogiini 21. syyskuuta.

      20. ”Miten englannin kirkon päämies voi kieltäytyä vannomasta valaansa suositun anglikaanikirkon nimissä ja rikkomaan kirkon sakramenttejä?” Hyvä kysymys. Näin hän on kuitenkin vannonut tekevänsä (ks. luku 5). Ja rohkenempa epäillä, että anglikaanikirkko olisi kovinkaan suosittu enää nykypäivän Britanniassa.

      21. ”Profetia: Antikristus julistaa itsensä Jumalaksi uudelleen rakennetussa Jerusalemin temppelissä. Miksi se olisi juuri Charles?” Vastaus kysymykseesi (tai sen teoria) olisi löytynyt kirjani viidennestä ja kuudennesta luvusta.

      REMONTOI TUOLIN? Jep! Ei Prinssi vaan hänen johtama arkkitehtuurinen järjestö.

      22. Lähde löytyy luvusta 5 ja Prinssin omasta kirjasta Harmony. Lue arvosteluni tähän kirjaan seuraavasta linkistä, niin tiedät enemmän: https://samueltuominen.wordpress.com/2015/05/10/kirja-arvio-prinssi-charlesin-harmony-2/

      23. Tarkalleen ottaen mikä on spekulontia? Charlesin homoseksuaalisuutta koskevat huhut ja sisäpiiri paljastukset vai Dan. 11:37:n yhteys Antikristukseen ja homoseksuaalisuuteen?

      24. ”Ihminen ei työnnä ketään tuonelaan.” Et taida käsittää kielikuvia, kuten ”elämäni on yhtä helvettiä” jne. Tämäkin viittaus oli vain lyhyt tiivistelmä niistä asioista mitä paljastin luvussa 12 Dianan kokemasta kärsimyksestä ja hänen auto-onnettomuudeksi lavastetussa murhassa.

      25. SPEKULOINTIA??? Tyrmäät käsikirjoitukseni tärkeimmän argumentin Antikristuksen persoonasta yhdellä sanalla ”spekulointia”!!! Miksi tämä on tärkein argumenttini? Koska jouduin käyttämään sen perusteluun 150 sivua, mikä on vaikeaa ilman paikoittaista rönsyilyä. Kirjani alaotsikkona on ”Kuinka Antikristuksen kansallisuus, henkilöllisyys ja perhehistoria ennustetaan Danielin näyissä?” koska sen pääteesi, jonka esitin luvussa 11, on se että ei vain Prinssi Charlesin persoonallisuutta ja hallintokautta kuvata yksityiskohdilla Danielin 11. luvussa mutta myös hänen isoisänsä Yrjö VI:n ja tämän isän Yrjö V:n, kuin myös Britannian ja Lähi-Idän historiaa laajemminkin. Tämän ymmärtäminen vaatii puolestaan syvällistä historisistisen ja futuristisen koulukunnan yhteensovittamista. Mutta jos sinulla ei ole edes hajua siitä mitä nämä termit merkitsevät, olet täysin väärä henkilö opettamaan minua profetioista. Anteeksi jos vaikutan ylimieliseltä, mutta pelkkä ikä ei takaa muiden kunnioitusta. Voin kunnioittaa sinua ikäsi puolesta sellaisissa asioissa jotka liittyvät elämänkouluun, mutta ellet ole OPISKELLUT itse profetioita, silloin sinun tulisi hieman kunnioittaa 10 vuotta kestänyttä matkaani näiden asioiden syvällisessä opiskelussa eikä heittää ilmaan näin vähätteleviä ja epäkunnioittavia sanoja.

      26. Ja vastaväitteesi oli tässä kohtaa mikä? ”Nyt minä otattelen; jota ylipäätään inhoan mutta miksi kuningatar ei laske poikaansa Charlesia valtaistuimelle? Pelkääkö kansanäänestystä monarkian jatkuvuudesta varsinkin kun prinsessa Dianan murhatutkimukset on avattu uudelleen.” Voi olla yksi syy, mutta perustuslaillisesti monarkki eroaa virastaan vain ja ainoastaan kuolemansa kautta. (Näin on ollut lähes aina Iso-Britannian historiassa).

      27. Nähtävästi uskot, että Danielin 11. luvun loppujakeet käsittelee Googin sotaa ja että vain näyn loppu on sovellettavissa lopun aikaan. Tämän argumentin olen perustellut tyhjäksi luvussa 11 (erityisesti 11C). Esikäsittelin tämän luvun aihetta neljännen luvun lopussa, sivuilla 162-168.

      VAROITUS: Jatkossa tulen julkaisemaan tällaisia pitkiä vasta-argumentteja vain sellaisilta henkilöiltä, jotka ovat viitsineet nähdä hieman enemmän vaivaa käsikirjoitukseni argumenttien tutkimiseen kuin yllä käyty tyhjänpäiväinen keskustelu. Pyydän Pekalta anteeksi jos vaikutan hieman turhautuneelta, mutta vasta-argementtisi eivät olleet edes vastaamisen arvoisia.

      Tykkää

  13. Olkoon. Mutta mielestäni väärä Kristus ja antikristus ovat synonyymejä ja edelleenkin näistä Herra meitä, monikkomuodossa, lopunaikoina varoitti. (Matt. 24:23-26)

    Tykkää

  14. Samuel anteeksi väärä hengellinen sävyni, jolla kirjoitin blogiisi. Samalla asialla me liikumme; sinä, Olli ja minä. Luotetaan tähän ihanaan lupaukseen:

    2. Kor. 1:11
    11. ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.

    Liked by 1 henkilö

    • Asiat ja tulkinnat riitelevät eivät ihmiset. Olen taysin samaa mieltä siitä että olemme molemmat samalla asialla eikä minkään opillisen kiistan pitäisi erottaa meitä siitä rakkauden ruumiista johon olemme yhtyneet Jeesuksessa Kristuksessa. Joskus on pakko käyttää koviakin sanoja kun väitellään opista mutta toivon ettei se tulisi sinulle tai minulle kompastuskiveksi.

      Tykkää

  15. ”Pyydän Pekalta anteeksi jos vaikutan hieman turhautuneelta, mutta vasta-argumenttisi eivät olleet edes vastaamisen arvoisia.” Älä kuitenkaan syyllisty ylimielisyyteen. Tutustu Tony Blairia koskevaan kirjoitukseeni. Joka ikinen väite on perusteltu ”relevanteilla” ja arvostetuista lähteistä. Näitä lähteitä valvotaan ja tarvittaessa kritisoidaan toisin kuin hengellisiä lähteitä.

    Tykkää

    • Käytit pääasiassa samoja sekulaareja lähteitä mitä itsekkin olen käyttänyt – valtavirran uutislehtiä kuten Daily Mailia ja Telegraphia. Olen hyvin lähdekriittinen ja perustan lähtäneeni mieluummin arvovaltaisiin tutkimuksiin, kirjoihin ja aikauslehtiin kuin johonkin epämääräisiin verkkosivuihin joissa puhutaan vain illuminaateista, reptilianssista ja annunakeista (vaikka tuota David Icken teoriaakin tuli lainattua luvun 12 lopussa, otin sen esiin vain sitä vasten mitä tuon luvun informaatio paljasti Windsorin suvun saatanallisista kytköksistä. Näistä huolimatta en usko Icken lainaaman naisen todistukseen ja poistaisinkin sen mielelläni kirjan mahdollisesta painoversiosta). Hyvä kun varoitat ylimielisyyden synnistä, mutta minulla on oikeus puolustaa itseäni jos argumenttejani esitetään väärässä valossa tai irrallaan niiden asiayhteydestä ja lähteistä.

      Tykkää

      • Lisään vielä edelliseen: En epäile sitä ettetkö olisi jalat maassa pitävä rationaalinen henkilö. Tutkimusmetodisi ovat oikeat sillä suhtaudut – kuten minäkin – kriittisesti hengellisiin lähteisiin, jotka ajavat tiettyä tarkoitusperää eivätkä ole usein kovinkaan objektiivisia. Youtube ja internet on täynnä kaikenmaailman potaskaa mitä valitettavan moni uskoo ilman mitään kyseenalaistusta.

        Sinun olisi kannattanut kuitenkin tutustua ajan kanssa kirjani perusteellisiin tutkimuksiin ja niiden lähteisiin eikä valita sitä helppoa tietä, että ”lukaisenpa nyt nämä 27 ydinkohtaa johon kirjailija perustaa väitteensä Prinssi Charlesista.” Ymmärrän kyllä että 700 sivun lukeminen käy jo työstä, mutta tällainen pikaratkaisu ei voi johtaa mihinkään muuhun kuin sellaisiin vääriin tulkintoihin mitä esitit kritiikissäsi 27 ydinväitetteestäni.

        Tuo tammikuussa käynnistetty blogi onkin ollut hyvä paikka esittää perusteluitani hieman tiivistetymmässä muodossa kuin oli mahdollista tehdä kirjassani. Myös kirjallinen ilmaisutaitoni on mielestäni parantunut noista ajoista (kirjassani on esim. paljon kirjoitusvirheitä, jaarittelua, rönsyilyä, typeriä vitsejä, huonoja käännöksiä ja ärsyttävää me-muodon jatkuvaa käyttöä)

        Tykkää

  16. Samuel, Herra puhui elinaikanaan 76 lausetta. Sinä puhut tuhansia. Herra antoi/näytti minulle 2,5 tunnissa kaiken sen mitä hän halusi minun kirjoittavan aiheesta, antikristus.

    Tykkää

  17. Olli imeskelee kirjoituksiaan kuin halpaa tikkaria; kysyen lukijoiltaan: ”mitäs mieltä olette löydöstäni”…jne. Samuel näen sinussa samaa omaan tekstiin rakastumista. Vastaa minulle Samuel, kumpi on tärkeämpää tieto vai tietämättömyys Herran aivoituksista?

    Tykkää

  18. Minä vastaan. En tiedä. Mutta Jobin ns. ”tietämättömyys” johti lopulta suureen ymmärrykseen. ”Tieto” taas voi johtaa ”jumalkuvaksi”, joka on meiltä ihmisiltä periaatteessa kielletty.

    2. Moos. 20:4
    4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

    Tykkää

  19. Itse asiassa minua ei edes kiinnostanut koko aihe, antikristus. Mutta Herra, jonka tarkoituksen olen aina vasta jälkikäteen ymmärtänyt, laittoi minut kirjoittamaan Tony Blairista. Ja ”teodikean” -ongelmasta: ”joitakin Herra vetää puoleensa, välikäsienkin kautta, kärsimyksillä ja taas toisia siunauksilla”. Aabraham ja Job. Ja kumpikaan näistä ei perustu omaan tietooni tai järkeilyyni.

    Tykkää

    • Ei ole minun tapaistani sensuroida ihmisten kritiikkiä, mutta jatkossa en julkaise viestejäsi jos ne eivät koske suoraan niitä perusteita joiden varassa uskon Prinssi Charlesin olevan Antikristus. Voisit myös sanoa sanottavasi yhdessä viestissä neljän peräkkäisen viestin sijaan.

      Mutta Pekka, en ole koskaan kehuskellut ”kaikkitietävyydellä”. Päinvastoin, olen aina tunnustanut avoimesti koulutushistoriani puutteet yms. Kärsimyksen mysteerin edessä olen yhtä tietämätön kuin Job. Kun joku kärsii, meidän ei pitäisi lähteä ensimmäisenä puolustelemaan Jumalaa kuten Jobin ”ystävät” tekivät vaan yrittää samaistua kärsivän ihmisen mielentilaan. Vertauksesi Jobiin oli silti outo sillä kirjassani on kyse Raamatun profeetallisista salaisuuksista joiden Jumala itse sanoi paljastuvan loppua kohden yhä lisääntyvässä määrin.

      Sinun ei ole pakko hyväksyä kutsumustani. Pyydän vain tutustut perusteisiini ja tuomitset vasta sen jälkeen etkä ennen sitä. Ymmärrän, että harva jaksaa perehtyä kirjani ”tuhansiin lauseisiin”. Tästä syystä käynnistin tämän blogin. Täällä olen yrittänyt tuoda perusteitani hieman tiivistetymmässä muodossa kuin minulla mahdollista tehdä kirjassani. Esimerkiksi aiheeseen Antikristuksen syyrialaisesta alkuperästä – jota sanoit tutkivasi viime aikoina – voit perehtyä seuraavassa artikkelissa:

      https://samueltuominen.wordpress.com/2015/10/30/antikristus-harhat-osa-1-syyrialainen-antikristus/

      Tykkää

  20. Pyytäisin Pekka vielä, että kunnioittaisit sivustoni sääntöjä. Kirjotin etusivulla: ”Ole rohkeasti eri mieltä, mutta muista hyvät käytöstavat.” Jatkuva riitelysi asioista, jotka eivät liity suoraan kirjani sisältöön (so. perusteisiini Antikristuksen identiteetistä) vaan kohdistuu persoonaan eli minuun, ylittää mielestäni hyvien käytöstapojen vaatimuksen.

    Liked by 1 henkilö

  21. Antikristus,ilmestyskirjan peto,on jo tullut,jo 300 luvulla….ja pysyy ja eksyttää loppuun asti, tämä ilmestyskirja peto,laittomuuden lapsi, ja antikristus on katolisen kirkon johtoporras ja erityisesti paavi. Paavin yksi arvonimi on vicarivs filii dei ja kun siitä laskee lukuarvot, saadaan luku 666. Paavin kirkko, peto, pitää valtasuuruutensa merkkinä sunnuntaita, jonka he ovat joskus 300-luvun alussa muuttaneet kristillisen ja juutalaisen sapatin tilalle. Toki antikristuksia lopussa nousee muitakin. Ja aivan maailman viimeisinä hetkinä itse saatana esiintyy kaikkialla maailmassa välkehtivänä olentona ja väittää olevansa takaisintullut Kristus, yrittäen vielä saada eksytettyä ihmiskuntaa,luopumaan Jumalan käskyistä ja viettään sapatin sijasta sunnuntaita. Oikea Jeesus ei tule maanpäälle, vaan Hän jää jonnekin yläilmoihin, sitten tapahtuu uskovien ylösnousemus ja ylöstempaus ja kohoamme ja menemme Jeesuksen ja valtavan enkelijoukon kanssa Taivaaseen. Näin opettaa Raamattu. Se onkin sitten tosi hienoa ja mahtavaa kun sinne pääsee.

    Tykkää

    • Tervehdys Jarmo🙂
      Kiitos kommentistasi. Oletko adventisti? Viittauksesi paaviin Antikristuksena ja sunnuntaihin ”aikojen ja lakien muuttumisena” puhuisi tuon puolesta. Itseasiassa jos olisit lukenut kirjani Muhammad, Kaarle Suuri ja Antikristus (jonka löydät tuosta etusivulta), tietäisit että johtopäätöksesi paavista antikristuksena on vahvistettu myös minun tutkimuksissani 100% – sillä erotuksella, että paavi ei ole Ilmestyskirjan ensimmäinen peto tai 2. Tess. 2:4:n Laittomuuden ihminen – vaikken ole itse adventisti. Lisäksi esitin tähän väitteeseen paljon vahvempia ja tarkempia historiallisia ja raamatullisia perusteita kuin useimmat adventistien kirjat, joista monet toistavat vain historisistisen eskatologian yhtä tulkintahaaraa ja sivuuttavat monien ei-adventistien tutkimukset.

      Kirjassani näkemystä paavista etenkin Danielin kirjan 7. luvun Antikristuksena on tarkasteltu uudestaan mm. sitä väitettä vastaan, että ”aikojen ja lakien muuttuminen” viittaisi sunnuntain pyhittämiseen lauantain sijasta. Tämä ei vastaa ollenkaan sitä mitä ”ajat” tarkoittaa Dan. 7:25:n alkukielen hepreassa. Lain muuttamisen voisin tosin yhdistää tuohon, että Rooman kirkko poisti 700 -luvulla Jumalan laista toisen käskyn, mikä kieltää kumartamasta kuvia. En usko, että sapatti-käskyllä olisi Uudessa Liitossa enää samaa merkitystä, mikä sillä oli Vanhassa Liitossa (ks. Room. 14:5, Kol. 2:16, Hepr. 4:9) Sitä paitsi sunnuntain viettäminen lepopäivänä ajoittuu paljon varhaisempaan aikaan kristikunnan historiassa kuin se mihin Danielin kirja ajoittaa antikristus-sarven nousun paavin kirkkovaltiossa. Katso myös mitä kirjoitin sapatin merkityksestä seuraavassa artikkelissa.

      https://samueltuominen.wordpress.com/2015/08/14/mita-tapahtuu-15-paiva-eteenpain-syksyyn-ja-vuoden-2016-alkuun-alkaako-seitseman-vuoden-vihan-aika-jo-puolen-vuoden-sisalla-vai-onko-meilla-viela-armonaikaa/

      Tykkää

  22. Shalom
    Sain Hdfralta sanan 31.1.1987. Laskea. 7 viikon jaksoja siitä dtdenpäin
    siis. 87-94. 94-2001. 2001-2008. 2008-2015
    Ja 2015- mujtama vuosi sitten mä ja mun ystäväni 3-4 muistaa seni tapasimme sattumalta saa apäkvänä hesassa. Keskustemimme saamastame. Vuosiluvusta. 2016 jokainen erinseen sinäpäivänä. Näin ilmestyksen Siinä puhuessamme Beesus tuli pilvissä senjälkeen monta ilmestystä Hänen tulemuksestaan

    Tykkää

    • Shalom ja kiitos viestistäsi. Kyllä jotain merkittävää tulee varmasti tapahtumaan vielä tämän vuoden sisällä, kun niin monet ovat saaneet tähän vuoteen liittyviä sanomia Herralta. Kannattaa katsoa alta esim. John Cahnin profeetallinen sanoma juutalaisesta vuodesta 5776 (2015/2016):
      Minusta on hämmästyttävää kuinka nuo Cahnin havainnot juutalaisen riemuvuoden profeetallisesta merkityksestä osuu täysin yksiin sen kanssa mitä Adam Clarke ennusti vuonna 1831 vuodesta 2016 perustuen Danielin kirjan 7. luvun historisistiseen tulkintaan mitä suurin osa 1500 – 1800 -luvun Raamatun opettajista piti pätevänä tapana tämän näyn tulkitsemiseen ja minkä raamatullisia ja historiallisia perusteita kävin läpi kirjani luvuissa 10 – 11. Täytyy vain ihmetellä, että mikä on tälläisen yhteensattuman todennäköisyys jos mitään ei tapahtuisikaan.

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s